• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån utan komplettering?

RealOne

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
10 Oktober 2021
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej alla.
Undrar ifall någon här har koll på om det finns några lånegivare där ute som ger samlingslån utan komplettering eller utan att kolla upp ens transaktionshistorik.

Jag är ute efter samlingslån på 250.000 - 300.000. Mitt Uc betyg är 2,5. Bara en förfrågan. Det som talar emot är en del spelhistorik, tyvärr ganska mycket mot senaste månaderna då jag spelat mycket mer än jag brukar. Tyvärr en vana när jag håller på köra fast ekonomiskt.

Jag sökte ett samlingslån i somras på 600.000, då fick ja 400.000 vilket ja använde till att samla lån & krediter för. Nu tänkte jag samla resterande lån som jag redan då ville bli av med & eventuellt samla 2 åt sambon så vi kan få lite pengar över varje månad.

Så finns de någon där ute som har koll & vet vart man ska vända sig? Vilken förmedlarsida är bäst & vilka företag använder sig inte av att kolla upp ens bank-konto?

förövrigt har ja spärrat mig från spel vi spelpaus för ett år/tillsvidare.

tacksam för svar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 400
Mottagna reaktioner
413
Poäng
557
Lendo eller Advisa... oftast kommer det upp om komplettering behövs.
Thorn krävde ingen komplettering av min man nyss, remember brukar inte behöva det. Oftast är det väl lönebesked eller liknande dom vill ha som komplettering skulle jag säga.
 

mollie27

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
21 November 2022
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
8
Poäng
26
Jag har fått helt sjukt bra hjälp av Bank Norwegian idag, sökte samlingslån på 300.000 med hög uc och många ff. Fick igenom det utan att kolla någonting. Trodde aldrig jag skulle få ett samlingslån o jag är helt sjukt glad just nu! Äntligen slipper jag betala 16.000 i månaden på massa lån.
 

Miika

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
20 Februari 2022
Meddelanden
225
Mottagna reaktioner
114
Poäng
297
Jag har fått helt sjukt bra hjälp av Bank Norwegian idag, sökte samlingslån på 300.000 med hög uc och många ff. Fick igenom det utan att kolla någonting. Trodde aldrig jag skulle få ett samlingslån o jag är helt sjukt glad just nu! Äntligen slipper jag betala 16.000 i månaden på massa lån.
Grattis! Hur hög var din UC och hur många ff hade du?
Sökte du på deras hemsida eller ringde du in?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp